Wypoczynek letni 2010
Dodane przez Administrator dnia Marzec 18 2010 09:54:47
To już minęło....
Wakacje coraz bardziej zbliżają się ku końcowi... Już za kilka dni szkoła... . Jednak jedno trzeba stwierdzić - "Zabawa była przednia" .  Obozy były nieziemskie, gratulujemy więc kadrze oraz kierownikowi - Tomasz Piorun.

articles: p7.JPG

Dziewięćsił rozpoczął wakacje od Wędrownego obozu po Pojezierzu Lubuskim w terminie 17- 26 lipca.  Obóz przeznaczony był dla osób w wieku 12- 18 lat.  Uczestniczyło w nim 19 uczniów i absolwentów szkoły podstawowej numer 9 . Ze znaczącą przewagą  absolwentów.  Nasze wędrowanie rozpoczęliśmy
od 10 kilometrowej trasy- dla nas to mały pikuś :D-  od miejscowości Skąpe do Niesulic. Tam zastał nas dość zatłoczony kamping, z nocnym koncertem na plaży, który jednak słychać było i w namiotach. Również możliwy był masaż dla  uczestników, którzy nie wybrali szyszek spod swoich namiotów. Następnego
dnia wyruszyliśmy z plecakami na trasę o podobnej długości, do Tyczyna. Po drodze natknęliśmy się na most przesuwny strzeżony potężnym bunkrem. Dotarliśmy do dziko osadzonego kampingu "Słoneczny",  gdzie  na wszelki wypadek trzymaliśmy wartę nocną przed niechcianymi gośćmi- nic złego się jednak nie
stało. Rankiem wyruszyliśmy do Lubrzy, myśląc o czekającej nas przygodzie z kajakami. Po 6 km wiosłowania, dopłynęliśmy do ośrodka Nowy Dworek.Gdzie dopisywała nam pogoda, którą wykorzystaliśmy na   kąpiele i grę siatkówkę. Ze względu na przyjemną atmosferę i dogodne warunki, kadra zdecydowała o
pozostaniu w owym miejscu 3 dni.  Zwiedzieliśmy również MRU- Międzyrzecki Rejon Umocnień , bunkry osadzone 30 metrów pod ziemią oraz klasztor w Gościszkowie.
Wieczorem odbyła się fascynująca i pełna emocji gra ternowa. Dnia 22.07 wyruszyliśmy w najdłuższy etap naszej podróży - 25 km odcinek do Zamostowa. Wszyszcy doszli, a niektórzy mieli nawet siłę biec. Niestety obóz został skrócony o 2 dni,  ze względu na okropną, deszczową pogodę. Wynagrodzeni
zostaliśmy jednak wypadem do Aquaparku w Polkowicach. Wszystkim obóz się podobał, umacnialiśmy dalej naszą znajomość :).

W drugiej połowie wakacji odbył się obóz sportowo rekreacyjny w Ustroniu Morskim. Przenaczony był dla osób w wieku 8- 13 lat. Uczestniczyło w nim 40 uczniów, podzielonych na 3 grupy wiekowe , którymi opiekowały się nauczycielki szkoły nr.9 : Małgorzata Kropiwnicka,
Katarzyna Bobin i Halina Szwedyk. Obóz był zlokalizowany w Pensjonacie Pana Jana Karmelity w Ustroniu Morskim, przy ulicy Krótkiej 2.Pokoje 3-6 osobowe. Podstawowym elementem obozu było spędzanie dużo czasu na plaży morskiej, bez względu na pogodę .  Na plaży dzieci korzystały
z kąpieli pod opieką ratowników, oraz gdy pogoda była nieodpowiednia na kąpiel można było realizować pomysły w konkursie rzeźby z piasku.
Odbywała się również nauka tenisa ziemnego , w grupach zależnie od umiejętności zakończona mini turniejem :), gratulujemy zwyciężcą. Oczywiście największe
emocje, jak co roku wzbudzał konkurs czystości.  Pewnego dnia, po kolacji, z zaskoczenia dla pierwszorazowych uczestników odbył się 'chrzest" obozowy.Pod opieką neptuna, chochlików oraz innych stworów.   Na zakończenie obózu odbyło się ognisko, z  wręczeniem dyplomów, medali oraz nagród rzeczowych.

Podsumowując oba obozy były wspaniałe i niezapomniane. :D

Diana Dziarmaga- Administrator

Nasze motto życiowe:

"Kiedy jesteś piękny i młody
Nie, nie, nie, nie zapuszczaj wąsów ani brody
Tylko noś, noś, noś drugie włosy jak my.

Kiedy jesteś st
ary i brzydki
Nie, nie, nie, nie używaj maszynki, ani brzytwy
Tylko noś, noś, noś długie włosy jak my"  ...

Pragniemy bardzo podziękować Fundacji "POLSKA MIEDŹ" za dofinansowanie naszych wyjazdów - dzieki temu mogliśmy ciekawiej przeżyć "Wakacyjną przygodę z Dziewięćsiłem". DZIĘKUJEMY !!!